اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۸۱۵

از شایعه فشار به پولادگر تعجب می‌کنم

از شایعه فشار به پولادگر تعجب می‌کنم
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ درباره ساختمان‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تعامل خوبی بین وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها وجود دارد.
۲۰:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدرضا داورزنی در خصوص بحث استعفای پولادگر از فدراسیون تکواندو گفت: اسامی نامزدای این انتخابات اعلام شده و روز شنبه مشخص می‌شود کدامیک از این افراد در انتخابات حضور خواهند داشت. البته پولادگر تأیید شده و من از مطرح شدن این مسائل در رسانه‌ها تعجب می‌کنم. در ۲۰ سال گذشته تکواندوی ایران وضعیت خوبی داشته و همواره جزو سه کشور اول جهان بوده اما اختلاف نظر در خانواده تکواندو طبیعی است پولادگر از نیروهای ما به حساب می‌آید.

وی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال هم گفت: در مجمع گزارشهای مختلفی مطرح شد و آیین‌نامه انضباطی هم به تصویب رسید. در نهایت هم آقای اسلامیان برای عضویت در هیأت رئیسه انتخاب شد. 

داورزنی در مورد ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افزود: این موضوع اصلاً پیچیده نیست و وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها درباره آن تعامل می‌کنند. 

وی در مورد قطع شدن صدای جلسه انتخاباتی برای خبرنگاران گفت: با درخواست آقای تاج صدای جلسه را برای خبرنگاران باز کردیم و شما هم صدای آن را شنیدید. 

در این هنگام فریادهای بلند برخی از معترضان به آرای انتخاباتی باعث شد تا گفت‌وگوی داورزنی با اصحاب رسانه نیمه‌تمام باقی بماند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین